İndirim Döneminde Fark Yaratma Rehberi

 

Beklenen günler geldi... Gerek ülkemiz özelinde gerekse dünya genelinde alışveriş severlerin heyecanla beklediği kasım ayı indirimleri başladı. E-ticaret pazarında yer alan firmaların yıllık toplam cirosunun neredeyse üçte birlini gerçekleştirdiği, ticaret hacminin olağan üstü seviyede arttığı çok özel bir döneme girdik. Bu kadar büyük bir hareketlilik yaşanınca, e-ticaret pazarında rekabette üst seviyelere çıkıyor. On binlerce mesajın tüketiciye ulaştığı, ayrışmanın ve öne çıkmanın zorlaştığı bu dönemde ne yapılmalı ki rekabette öne çıkılabilsin.

Biz 10 yılı aşkın süredir e-ticaretin kalbi olarak tanımladığımız e-ticaret lojistiği alanında iş ortaklarımıza hizmet veriyoruz ve hatta bu alanda ülkemizde ilk hizmet vermeye başlayan şirket konumundayız. Mevcutta, global ve yerelde birçok e-ticaret markasının e-ticaret lojistiği alanında çözüm ortağıyız. Bu kadar yoğun bir tecrübeye sahip olunca, bu tür özel dönemlerde kimin hangi aksiyonları aldığını ve nasıl ön plana çıktığını yakından deneyimleme fırsatını da yakalıyorsunuz. Biz de on yılı aşkın e-ticaret deneyimimizden yola çıkarak indirim döneminde rekabette öne çıkmanın yolunu bir rehberde topladık.

E-ticaret Pazarında Kobi Olmak

Birçok firmanın, cirolarını %100’ün üzerinde arttırdığı bu özel günlerde, belli bir marka bilinirliğine ulaşmış markalar ile mücadele etmek oldukça güç. Hazırlanan bu rehberin özelikle e-ticaret pazarına yeni girmiş Kobi’ler için yol gösterici olacağına inanıyoruz. E-ticaret pazarında kobi olmanın ne kadar zor olduğunu biliyoruz. Rekabette dev markalarla mücadele etmenin zorluklarını görüyoruz. Bu süreçte Kobi’lerin her ne kadar bazı dezavantajları olsa da avantajlı yönlerini birer fırsata çevirmek mümkün. Bunun için, yapılan doğruların sayısını arttırmak yanlışların sayısını da azaltmak yeterli.

Son iki yılda e-ticaret pazarında ortaya çıkan büyümenin ardından e-ticaret pazarına giren Kobi sayısı oldukça arttı. Öyle ki çok değil iki yıl önce e-ticaret pazarında yaklaşık 60 bin Kobi rekabet içinde yer alırken 2022 yılı sonunda bu sayının 600 bini geçmesini ön görüyoruz. Bu durum e-ticaret pazarındaki Kobi gücünün ve etki alanının yakın gelecekte bugün olduğundan daha da ileri seviyede olacağına işaret ediyor. İşte bu rehber, e-ticaret pazarında her geçen gün daha da güçlenen Kobi’lerin çoğu zaman gözden kaçırdıkları konular özelinde onları destekliyor.

E-ticaret Pazarında Nasıl Öne Çıkarım?

Günümüz iletişim dünyasında hedef tüketici grubu her ne kadar çok büyükse de bu tüketici grubuna ulaşmak için elimizde bir o kadar da çok enstrüman var. Hedef bazlı ve ölçülebilir dijital reklam kampanyaları oluşturabileceğimiz mecralar, sosyal medya kanalları gibi bir taraftan marka bir taraftan ürün iletişimi yapmamıza imkân veren kanallar var. Bu süreçte en önemli konu elinizdeki veriyi doğru yönetmek zira gerek müşteriyi doğru şekilde tanımlamak gerek ürün tedariği süreçlerini doğru yönetmek gerekse işin lojistik süreçlerini doğru kurgulamak için en kritik konu veri yönetimi.

İndirim Döneminde Sertrans Farkını Yaşamak

Yaklaşık on yıldır yerel ve global pek çok markaya e-ticaret lojistiği alanında hizmet veren bir marka olarak, indirim döneminin hizmet verdiğimiz markalar için öneminin farkındayız. Bu noktada bundan önceki yıllarda gerek uzman ekibimizden aldığımız güçle ortaya çıkan kabiliyet gerekse yüksek depolama kapasitemiz ile farkımızı ortaya koyduk. Geçtiğimiz yıl 140.000 metrekarelik e-ticaret lojistiği deposunda; 3.000 personel ile yaklaşık 10 milyon adet sipariş çıkışı gerçekleştirmiş üstelik bunu %99 oranında kargoya zamanında teslim oranı  ve stok doğruluğunda binde 1’lik hata oranı ile başarmıştık. Bu yılda aynı yaklaşımla indirim dönemine dair hazırlıklarımızı tamamladık.

Bu yıl Kasım ayında gerçekleşmesini beklediğimiz rakamlar geçen yılın da üstünde. E-ticaret lojistiği depolarımızda; 3.500 aşkın personel ve tahmini 12.000.000 adet sipariş çıkışı gerçekleştirmek üzere tüm iş planlarımızı hazırladık.  
E-ticaret lojistiği alanında bir iş ortağı arıyorsanız; ihtiyacınızın kapsamı ne olursa olsun, Sertrans’ta işinize özel çözümler mutlaka var. 
E-Ticaretin bayramı olarak tanımlanabilecek bu özel günlerde sizlere daha çok satış getirecek bazı püf noktalarını sizler için “E-ticaret Markaları Özel -  İndirim Döneminde Fark Yaratma Rehberi” de topladık. 

Rehberi görüntülemek için tıklayınız. 

 

EN ÇOK OKUNANLAR

SON EKLENEN BAŞLIKLAR

Almanya dış ticaret pazarını keşfet

Almanya dış ticaret pazarını keşfet

Almanya dış ticaret pazarını derinlemesine keşfedin. Fırsatlar ve ipuçları yazımızda.

KEŞFET
Ağustos Ayı Dış Ticaret Verileri

Ağustos Ayı Dış Ticaret Verileri

2023 Ağustos ayı dış ticaret verileri karşılaştırmamızı yazımızda inceleyebilirsiniz.

KEŞFET

BLOG

Sektöre yön verebilecek fikirleri sizlerle paylaşıyor, sektörel ihtiyaçlar ve yeni trendler hakkında sizleri haberdar ediyoruz.

KEŞFET
close
Teklif Alın

Bizi Takip Edin.

done
clear

Ana Sayfa
done
clear
close

Portal Girişi Teklif Alın